Pääsisitkö vapaaehtoiseksi lasten festareille 25.8?

24.6.2024

Mynämäen MLL täyttää 100v, minkä kunniaksi järjestämme sunnuntaina 25.8 kaikille avoimet ja ilmaiset lasten festarit Mynämäen Torilla ja Laurin koululla. Festareilla esiintyjinä on Mimi ja Kuku, Kielinuppu, Kai Kuutamo ja Muumit. Festarit ovat kaikille avoimet ja ilmaiset. Festareita tukee Leader Ravakka, Lions Club Mynämäki ja paikalliset yritykset.

Oletko järjestyksenvalvoja ja pääsisit paikalle klo 9:30-14:30? Entä pääsisitkö auttamaan roudauksessa tai festarien rakentamisessa ja purkamisessa? Tai pystyisikö tulemaan avuksi festareiden pomppulinnamaailmaan, buffettiin tai festari-infoon?  Kaikille riittää tekemistä!

Festarien vapaaehtoisille järjestetään palaveri 14.8 klo 18-19 Laurin koululla. Tällöin jaetaan työtehtävät.

Jos pääset mukaan, ole yhteydessä puheenjohtajaamme Anne Mäkisaloon p. 0404142362.  Voit myös lähettää meille sähköpostia mynamaki.mll@gmail.com. Tämän tapahtuman toteuttamiseen tarvitaan koko kylä!