Yhdistyksemme on perustettu 5.8.1924. Meillä on siis jo lähes 100-vuotinen historia perheiden parissa toimisesta.

Haluamme olla tukemassa perheitä ja toteuttamassa monipuolista ja laadukasta toimintaa kaikille mynämäkeläisille perheille, lapsille ja nuorille.

Toimimme Mynämäen seurakunnan tiloissa Kastehelmessä.

Toimimme Mynämäen seurakunnan tiloissa Kastehelmessä osoitteessa Jokikuja 1.

Kastehelmessä kokoontuvat viikottain perhekahvila, muskarit ja kuvisryhmät. Satutunnit kokoontuvat Mynämäen kirjastossa ja Liikunnan ihmemaa järjestetään Laurin koulun salissa. Lisäksi järjestämme paljon erilaisia tapahtumia ja retkiä, joihin ovat kaikki tervetulleita! Tapahtumista ilmoitamme näillä sivuilla (Tapahtumat) ja Facebook-sivuillamme.

Säännöllinen toiminta

Mynämäen MLL Facebookissa

Toimintamme perustuu vapaaehtoisuuteen ja yhteistyöhön.

Toimimme täysin vapaaehtoisvoimin. Tarvitsemme jatkuvasti uusia vapaaehtoisia mukaan ideoimaan ja järjestämään toimintaa ja tapahtumia.

Meillä on ollut aktiivista kylämummi- ja vaaritoimintaa jo vuodesta 2003 lähtien.  Kylämummit ja -vaarit ovat MLL:n vapaaehtoisia, jotka toimivat lasten kanssa mm. perhekahviloissa, päiväkodeissa, kerhoissa, kouluissa ja kirjastoissa. Monet tulevat mukaan, koska lasten kanssa on niin mukavaa! Kylämummit ja -vaarit ovat aikuisia, jotka haluavat olla läsnä lasten arjessa ja antaa heille aikaansa. He ovat ikään kuin koko yhteisön yhteisiä isovanhempia, jotka ilahduttavat lapsia ja aikuisia.

Tärkeitä yhteistyökumppaneitamme ovat Mynämäen seurakunta, Mynämäen kunta ja Opintokeskus Sivis. Mynämäen seurakunta tarjoaa meille tilat, ja kunta rahoittaa avustuksin toimintaamme. Lisäksi teemme yhteistyötä alueen muiden yhdistysten ja seurojen kanssa.

Tue toimintaamme liittymällä jäseneksi tai kannatusjäseneksi!

Voit tukea toimintaamme liittymällä jäseneksi tai kannatusjäseneksi. Suurin osa toiminnastamme ja tapahtumistamme ovat yhdistyksemme jäsenille edullisempia tai ihan ilmaisia. Jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Kannatusjäsenyys on tarkoitettu yrityksille.