Liity jäseneksi!

Ovatko lasten asiat lähellä sydäntäsi? Haluatko vaikuttaa ja tukea lasten ja perheiden hyväksi tehtävää työtä? Yhdessä muutamme monen lapsen, nuoren ja vanhemman arkea paremmaksi!

MLL:n jäseneksi voi liittyä kuka tahansa. Jäsenmaksumme on 25 euroa vuodessa.  Alle 18-vuotiaille jäsenyys on ilmainen.

Oma MLL

Voit tarkistaa jäsenyytesi tiedot  helposti Oma MLL -palvelusta. Sieltä näet mm. jäsennumerosi, jäsenmaksulaskusi tilan ja voit lisätä myös perheenjäsenet yhdistyksemme jäseneksi.

MLL:n jäsenenä olet oikeutettu moniin jäsenetuihin

Kaikki toimintamme ja tapahtumamme ovat jäsenille yleensä edullisempia ja suuri osa ihan ilmaisia. Jäsenalennusten saamisen edellytyksenä on, että perheessä on aikuinen, joka on maksanut jäsenmaksun.

Saat neljä kertaa vuodessa Lapsemme-lehden kotiisi. MLL:llä on myös jäsenetuja, jotka kannattaa hyödyntää!