Rahalahjoitus

Lahjoittamalla tuet MLL:n työtä ja annat lapsille lahjan

Yritykset sekä yksityishenkilöt voivat tukea yhdistyksemme toimintaa. Lahjoitusrahat käytetään yleisesti yhdistyksen toimintaan tai halutessasi johonkin tiettyyn toimintaan (esim. muskarit, kuviskerhot, satutunnit, Liikunnan Ihmemaat tai 100v tapahtuma).

Jos haluat osoittaa lahjoitukseksi tiettyyn toimintaan, ole meihin yhteydessä sähköpostilla mynamaki.mll@gmail.com.

Rahalahjoitukset voi maksaa yhdistyksen pankkitilille Mynämäen OP FI16 5280 3120 0174 09

Kirjoita viestikenttään "lahjoitus".

Keräyslupa

Rahankeräysluvan saaja: Mannerheimin Lastensuojeluliiton Mynämäen paikallisyhdistys
Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallituksen arpajaishallinto
Luvan numero ja myöntämisaika: RA/2023/1048 12.9.2023
Keräyksen toimeenpanoaika: 12.9.2023–
Kerättävien varojen käyttötarkoitus:

Kerätyt varat käytetään Mynämäen MLL:n paikallisyhdistyksen perheille, lapsille ja nuorille järjestettävien viikkotoiminnasta syntyvien kulujen ja tapahtumakulujen kattamiseen.