Kannatusjäsenyys

Voit tukea toimintaamme monella tapaa!

Tuellasi autat meitä järjestämään monipuolista ja laadukasta toimintaa kaikkien mynämäkeläisten perheiden, lasten ja nuorten iloksi.

Jäsenedut

Yrityksenne voi antaa tuotteistaan tai palveluistaan itse määrittelemänsä alennuksen Mynämäen MLL:n jäsenille. Yhdistyksen jäsenet saavat alennuksen jäsenkorttia esittämällä.

Yritysten kannatusjäsenyys

Yritys voi liittyä yhdistyksen kannatustusjäseneksi 150 euron vuosimaksua vastaan. Kannatusjäsenmaksu maksetaan yhdistyksen tilille  FI16 5280 3120 0174 09. Viestikenttään kirjoitetaan ”kannatusjäsenmaksu” ja yrityksen yhteystiedot.

Halutessaan yritys saa kunniakirjan tuettuaan Mynämäen MLL:n ennaltaehkäisevää työtä lapsiperheiden hyväksi. Yrityksen sponsoroinnissta tiedotetaan vuosikertomuksessamme ja näillä nettisivuilla.