Pomppulinnan vuokraaminen

Yhdistyksellämme on vuokrattavana pomppulinna. Pomppulinnan koko  5 x 4 metriä ja se on 3 metriä korkea. Suurelle pomppualustalle mahtuu noin viisi lasta pomppimaan samaan aikaan. Pomppulinnan painoraja on max 200 kg.

Vuokraaminen

Alla olevasta kalenterista näet, milloin pomppulinna on vapaana. Jos pomppulinna on varattu, päivän kohdalla on tästä merkintä.

Tee varauspyyntö alla olevalla lomakkeella.  Tee varaus vähintään viikkoa ennen toivottua ajankohtaa. Jos tarvitset Pomppulinnaa lyhyemmällä varoitusajalla, ole yhteydessä puheenjohtajaamme puhelimitse

Hinnat

Mynämäen MLL:n jäsenille 60 euroa / vuorokausi ja 100 euroa / viikonloppu.

Ei-jäsenille 100 euroa / vuorokausi ja 170 euroa / viikonloppu

Maksaminen

Pomppulinnan vuokra maksetaan etukäteen yhdistyksen tilille.

Tilinumero: FI16 5280 3120 0174 09

Saaja: Mannerheimin Lastensuojeluliiton Mynämäen paikallisyhdistys ry

Viesti: Pomppulinna, vuokrauspäivä ja oma nimesi

Nouto

Pomppulinnan voi yleensä noutaa varauspäivää edeltävänä iltapäivänä tai iltana. Varauspyynnön saatuamme olemme sinuun yhteydessä noudosta sopimiseksi.

Vuokraaja noutaa Pomppulinnan Mynämäeltä erikseen sovittavasta paikasta. Pomppulinnan luovutuksen edellytyksenä on, että vuokra on maksettu. Ota maksukuitti mukaan noutaessasi pomppulinnaa!

Käyttöohjeet

Pomppulinna on pakattu isoon pussiin ja sen mukana tulee erillinen täyttömoottori. Paketissa ei ole jatkojohtoja.

Pomppulinna vie pystytettynä melko suuren tilan. Pystytä linna tasaiselle alustalle. Varmista, että alustassa  ei ole teräviä kiviä tai muuta, joka voisi linnan rikkoa. Linnaan ei saa mennä pomppimaan kengät jalassa. Linnan painoraja on max 200 kg. Linnaan mahtuu pomppimaan noin 5 lasta samaan aikaan. Huolehdi, että pomppijoita ei ole liikaa!

Käytön jälkeen puhdista linnan pinnat esimerkiksi vedellä, johon on laitettu tiskiainetta tai desinfiointiaineella. Kuivaa pinnat puhdistuksen jälkeen tai anna niiden kuivua kunnolla ennen kokoamista.

Vuokraaja vastaa siitä, että pomppulinnaa käytetään huolellisesti ja ohjeiden mukaisesti. Jos pomppulinna tuhoutuu tai rikkoutuu vuokraajan huolimattoman toiminnan seurauksena, vastaa vuokraaja aiheuttamastaan vahingosta yhdistykselle.

Kalenteri

Varauspyyntö

Oletko Mynämäen MLL:n jäsen? Jos vuokraat pomppulinnan yhdistyksen käyttöön, valitse kyllä.
Suostumus henkilötietojen käsittelyyn