Ilmoittaudu nallepainiin

Täytä lomake huolellisesti ja tarkista, että ilmoittaudut oikeaan ryhmään. Jokaisen lapsen osalta täytetään oma ilmoittautumislomake.

Toiminta on suunniteltu lasten iän mukaan. Suosittelemme noudattamaan ryhmien ikärajoja.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Molempiin ryhmiin mahtuu enintään 8 lasta.

Ryhmät

1. ryhmä: 2-4 vuotiaat tiistaisin klo 16:20-17:00 / TÄYNNÄ

2. ryhmä: 4-6 vuotiaat tiistaisin klo 17:10-17:50

Nallepainiin osallistutaan yhdessä  aikuisen kanssa.

Nallepainin ohjaajana toimii Maria Kitola-Penttinen.

Missä ja milloin?

Nallepaini kokoontuu keväällä 2024 yhteensä 6 kertaa Mynämäen vanhalla yhteiskoululla Mynämäen Budoseuran harjoitustilassa (Keskuskatu 19, 2. kerros). Ensimmäinen kerta on  pääsiäisen jälkeen 2.4. Vappuaattona 30.4 ei ole nallepainia.

Maksut

Nallepainin hinta on Mynämäen MLL:n ja Mynämäen Budoseuran jäsenille 25 euroa / lapsi ja ei-jäsenille 50 euroa / lapsi.

Nallepaini maksetaan ensimmäiseen kertaan mennessä Mynämäen MLL:n tilille tai Mobilepaylla ensimmäisellä kerralla.

Maksutiedot tilille

Saaja: Mannerheimin Lastensuojeluliiton Mynämäen paikallisyhdistys ry

Tilinumero: FI16 5280 3120 0174 09

Viesti: Nallepaini ja lapsen nimi

Jos maksat nallepainin tilille, lähetä kuitti maksusta sähköpostilla mynamaki.mll@gmail.com.

Ilmoittautuminen nallepainiin

Ryhmä 4-6 vuotiaat klo 17:10-17:50

Oletko Mynämäen MLL:n jäsen? (jäsenmaksu maksettu)
Oletko Mynämäen Budoseuran jäsen?
Suostumus henkilötietojen käsittelyyn