Nallepaini

Mynämäen MLL ja Mynämäen Budoseura järjestävät yhteistyössä nallepainia tiistaisin Mynämäen vanhalla yhteiskoululla.

2-4 vuotiaat klo 16:20-17:00 / TÄYNNÄ

4-6 vuotiaat klo 17:10-17:50

Mikä nallepaini?

Nallepaini on lapsen ja aikuisen yhteinen, iloinen liikuntamuoto! Nallepainissa tärkeintä on hauska, yhteinen tekeminen. Nallepaini kehittää lapsen motoriikkaa monipuolisesti. Se vahvistaa koordinaatiokykyä ja oman kehon hahmottamista. Tunnilla tehdään temppuja ja liikutaan yhdessä, hauskaa pitäen!

Nallepainin ohjaajana toimii Maria-Kitola Penttinen.

Missä ja milloin?

Nallepaini kokoontuu keväällä 2024 yhteensä 6 kertaa Mynämäen vanhalla yhteiskoululla Mynämäen Budoseuran harjoitustilassa (Keskuskatu 19, 2. kerros). Ensimmäinen kerta on  pääsiäisen jälkeen 2.4. Vappuaattona 30.4 ei ole nallepainia.

Hinta

Nallepainin hinta on Mynämäen MLL:n ja Mynämäen Budoseuran jäsenille 25 euroa / lapsi ja ei-jäsenille 50 euroa / lapsi.